Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.11.2007 00:22 - Драсканици по прозорците
Автор: gioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1343 Коментари: 4 Гласове:
0



.
.
.
.
.
Дъхвам по стъклото и драскам странично с нокти тънки полукръгове, докато образуват облак, маргаритка или докато червеният ми нос замръзнало затрака по прозореца...
Напарените пръсти, розови и с малки линии по тях меко рисуват... детско... по огледалото в банята...
Започвам да пиша по стените. 
Ужасно много искам...
да изтрия всичко в блога - със замах - клъц и край - празно, бивше пълно... хахаха...
да си пострижа косата, при лудата фризьорка, която ме разплакваше когато бях малка, всеки път след клъцването на 30 см от косата ми...
да престана да се вбесявам на чуждата глупост, която ако имаше крилца щеше вече да е далеч, на юг...
да тръшна вратата, докато падне с трясък ужасната картина, там, зад нея, където няма да се върна...
да мога да поспя...
да ми стане студено...
да спра и да помисля...
да пия червено вино с хората, с които съм си винаги аз...
да си говорим, покрай парапета и гларусите...
да си купя първата книга, която ми спре погледа...
да си прибера часовника...
да си забравя часовника...
да му кажа...
да








Гласувай:
0



1. wonder - Хм, gioia, да видим сега... Прегърната си! :)))
16.11.2007 00:45
Първо... изхвърли си часовника. После непременно му кажи това, което... Да! Кажи му!
След това трий ако нещо ти се закачи за рисуващия нокът и ти нарушава Хармонията!
И накраяяя... дъхни свободно и си вплети звезда в косата! Усмивки. ЛъЧисти.
цитирай
2. gioia - :)))))))))) усмихваш ме - лъЧисто
16.11.2007 00:52
Пробвам и да си закача някоя мисъл на нокътя... пък дори и щура... :)
А разните грапавини, ръждясали пирони и хармониянарушители ги изтривам по списък (дано не го загубя целия) :)
Звездни мечти и сънища на теб...!
цитирай
3. ugeen - :) ах, че сте ЛъЧисти
19.11.2007 23:17
И аз искам да си отрежа косата! А с триенето, вече съм го правила, не помага. Хайде усмивки (не не нужно да уточнявам какви ;) и още много хубави русинки по стъклата.. И като замръзнем съвсем и се образуват цветя по порозорците, можеш да му го напишеш това "Да" и да го викнеш и да му покажеш, може и да ви стане приятно :) и топлоо, ако и двамата обичате хубавите странности (:(*.*):)
цитирай
4. gioia - :) хейййй
20.11.2007 23:13
липсваше ми - с настроението и усмивките и емоциите...
Хубава странност такава ;-)!
Целувки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 387261
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив