Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.09.2007 13:53 - Развинтено понеделнишко
Автор: gioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2454 Коментари: 12 Гласове:
0



...
...
...
Понеделник, 17 септември 2007г., малко след 13 ч. - Мъдро-надеждно-любовно-вярващо украсен ден :) даммм, отново знам кои ден и дата сме, което значи, че не съм в отпуск... и в блажено безвремие :)
Обяд, а аз ровя в бонбонени опаковки - обичам да ми шумолят из пръстите почти толкова колкото и да слушам на живо рев на болиди без тапи в ушите :)
Преглъщам десета руска конфетка с такова наслаждение...мммм.... и си мисля как само БГ шоколада стана кален през последните 10 години? 
Малко отдих за обяд. Спи ми се. Надувам музиката и следя часовника, който безмилостно препуска към момента, когато трябва да се изстрелям обратно към офиса.
Където ми изгърмя компа - ей така - бум, шейк дъ рум и пиуууууууууу... Админа не ми се развика, може да е от слънцето навън, а може и от това, че обича шоколад :) и усмихнати хора с хубави форми....хахахаха!
Искам да се простра с разперени ръце на плажа сега и да ми хруска пясък по пръстите.....но май единственият пясък е онзи в купата ми с миди на масата...
Мрънкам напоследък - дам, есенния период ми е малко такъв - мрънкащ, докато се превърне в мъркащ :)))
Ето и котката ми се намести до гърба, топло малко същество.....
Тимбърлейк мърда краци на екрана докато се чудя дали да се прибирам или направо да отивам на концерта довечера... хмммм.... Каунт Бейсик - докато се колебаех дали да ходя, други взеха правилното решение вместо мен :)))) предпочитам ей, така - изведнъж някой да каже - Идваш ли? И аз се мятам :))))
Със сигурност ще е готино. Почна се - концерти, концерти - чакам с нетърпение и Бил Кобам, след това ще видим....
На-на-нанана-на...Ритмо калиенте.....:)
Отнесени мисли, притворени очи...може би заради филма снощи - любим филм, любим актьор, омагьосващ поглед :)
Събуждане ми трява май - скачам в блузата на точките и отивам да работя... С половин глава. Другата все се губи някъде....




Гласувай:
0



1. dennis - Предвкусвам страхотно acid jazz ...
17.09.2007 16:17
Предвкусвам страхотно acid jazz парти тази вечер и ти завиждам... благородно ;))
цитирай
2. ugeen - :)
17.09.2007 19:18
Кой е филма ?)
цитирай
3. wonder - Харесвам те всякак!
18.09.2007 00:13
Усмивка. Топла.
цитирай
4. gioia - :)
18.09.2007 00:50
амииии.... филмът е не особено известен, актьорът също, но обожавам британското кино и артистите им...
в случая става въпрос за Колин Фърт :)
поздрави!
цитирай
5. gioia - :))))))))))))
18.09.2007 00:51
Благодаря, wonder :)! Взаимно.
цитирай
6. gioia - а джазззззззззът...
18.09.2007 00:51
беше доста добър и забавлението си струваше
цитирай
7. ugeen - сигурно ще го гледам)
18.09.2007 22:55
не знам кога, но обещавам да напиша какво ми е харесало :)
Поздрави на развинтената ти понеделнишка.
и надвявам се, въпреки това усмихната вечер)
цитирай
8. gioia - ugeen :)
19.09.2007 07:59
ще ти пратя няколко заглавия на филми с него тогава :)
Поздрави и слънчев ден!
цитирай
9. ugeen - gioia (: ..malko e dyzhdowen,
19.09.2007 17:43
но нищо, не ми пречи. Ще ми е интересно, какви заглавия ще пратиш, благодарско.

Пожелавам ти да си танцуваш под дъжда, но напук, никога да не се разболяваш!
цитирай
10. gioia - :)))))
19.09.2007 21:51
леко преплувах, без поражения :) да танци не стигнах - те са ми останали на морето май :)
А болеста я боря здраво - ако знаеш къде раздават нови глави - драсни :)
цитирай
11. dennis - Ехооо :)
19.09.2007 22:10
не ща да си сменяш главата пък ;)) пожелай си нещо друго :)))
цитирай
12. ugeen - въх!
19.09.2007 22:17
Ама и ти сложни въпроси те вълнуват.. Чакай сега да видя, глави, глави.. къде ли продаваха. Ух, не се сещам. Eдин момент пак да помисля.. Къде ли бях виждала....
Ааха!.. Сетих се!

Ето къде било:
http://bmanolov.free.fr/mylib/text/2065

Мисля, че на това място има дейсет и две глави. Можеш да си избереш която си харесваш най-много. И си остава в теб :-)

p.s.
Да, и аз. Ти оздравявай,
и експериментирай с дъждовните тааанци.
Понякога е приятно.. Е, не цели песни де. Само леки чупки от кръста, докато прескачаш някоя локва.
Но само да предупредя, че има и опасности.. Хорското мнение дебне навсякъде. Затова не те карам, много хора не го чувстват така, но аз си обичам света на А. Макбийл и А. Полен))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388433
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив