Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.08.2007 12:35 - Пътят, който води някъде
Автор: gioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2178 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2007 12:46


Хей, хайде да се разберем...
За път или за пътуване става дума :)))
Ох, давай - пиши... то ще стане ясно :)


Пътуването...
Така ме привлича, дърпа, търси. То само - аз не съм виновна :))
Мога за секунди да реша да тръгна нанякъде, без да се замисля защо, с кого, как... Още на първата част на въпроса: „Ще дойдеш ли...“ съм отговорила: „ДА!“ ... Сигурно затова мога да приготвям багажа си за 10 минути... :))))


Обожавам да пътувам – повече да ОТИВАМ, отколкото да се ВРЪЩАМ, обаче... Хаха, сигурно защото обичам посрещанията, а не разделите...


Много пъти, докато слушам музика по пътя за морето, се питам защо часовете, които трябва да минат не ме притесняват, дразнят или натоварват – заради мястото, където отивам или заради емоциите, които непременно предстоят... или защото това е един вид бягство, едно поредно търсене, една промяна, една следваща крачка? Но дори, когато бягам отивам, дори тогава се връщам... Просто трябва да се движа :)
Дори и без посока, дори и без точна цел...
Дори и кръговото движение има смисъл :)


Пътувамммм. Като крехко листо, едва седящо на седалката, с музика в главата, с картини пред очите, опирам нос в прозореца и ги прикачвам към звуците... слънчогледи – цветовете на слънцето преливат в нежната музика... тъжната музика достатъчно добре се оплита с малките къщи и дворчета в поизоставеното село... зеленото се смесва с вкуса на ментова дъвка в устата ми и скоростта... стигам до отплуване, докато синьото на морето профучава покрай една от страните ми... топли прасковени цветове, сладост от грозде... играещите деца ми носят аромат на топъл хляб и домашна лютеница и вече не ме свърта на седалката... спираме, пием лимонада с няколко толумбички и отново се изстрелваме... Рошав вятър гали косата ми, пръстите ми барабанят по коляното, докато поредната дива песен оглася ПЪТЯ... :)))


Пристигане, оставане, тръгване, връщане, оставане, тръгване, пътуване... и пак, и пак, и пак... Така пътувам в себе си... защото този път е и един друг път.


image


Тагове:   води,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gioia - :)
12.08.2007 14:49
даммм... знам - от една порода сме :)))))))
И на теб много... и все запомнящи се ;)!
целувки!
цитирай
2. miacarra - искам
14.08.2007 12:39
само да тръгвам
цитирай
3. nait - Всяко заминаване е едно малко ум...
15.08.2007 23:59
Всяко заминаване е едно малко умиране
цитирай
4. wonder - Аххх!... и аз такааа... :)))))) Смяяяяхххх. Вятърен.
16.08.2007 17:30
Косата ми - зелена, очите ми - пътища, душата ми - скитнишка...
цитирай
5. gioia - wonder :)))
16.08.2007 22:13
започвам да се питам.... не, преди време се питах... сега вече не ми е чудно защо... и ти така, и аз така... :)
Като отражение в прозорец... или вода - може би странно сравнение, но мисля, че ще ме разбереш :)
цитирай
6. анонимен - Хей, хайде да се разберем...
21.08.2007 22:33
Ще тръгваме или напротив :)))
цитирай
7. zombayo - .
22.08.2007 09:45
Човекът е човек,когато е на път :) Много е хубаво да пътуваш,да се почустваш малко като скитник или номад.Много е вдъхновяващо и зареждащо.И не е важна крайната цел,а самото пътуване до нея.
цитирай
8. dum - Дойдох да видя коя е gioia и къде е някъде. ;)
23.10.2007 22:08
А гледам и Wonder пътува насам-натам. Тук голяма сладост от грозде. )
цитирай
9. gioia - :)
23.10.2007 22:13
здравей, радвам се, че погледна във Вила Вилекулата ми с перка и един крак в морето :)
Грозде все още има - при мен целогодишно, виж - стафиди не предлагаме :)
До скоро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388824
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив