Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
17.04.2007 00:21 - Пак ли тези съмнения...?
Автор: gioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1860 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2007 00:24


„Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения.“
...
даммм, много добре го е казал Бъртранд Ръсел... Но какво ми е влязла поредната муха в главата? Поредната за днес, ако трябва да бъда точна... и онова въртящото се в стомаха – ужас някакъв. И главата ми пулсира... Защо непрекъснато трябва да се съмнявам, да проверявам, да анализирам да обмислям....защо? Добре, за ежедневните и сухи неща в работата съм съгласна...дай там Ексел-а и не ме търси...мразя го, както и математиката, но съм факир вече :))) от момента, в който приех правенето на таблици като рисуване на картина и формулите, като логически свързани нанизи от думи...или ноти... щуротии, но за да го правиш без да се дразниш трябва да намираш нещо интересно – не понасям всичко еднообразно, амиииии – честно казано съм от хората, на които бързо им обмръзва, когато не им е интересно, вълнуващо, нечувствително или...хахаха, да – когато няма какво да ги човърка отвътре... Даммм, всяка сухария, ако има такава дума, я обличам в някаква емоция... Добре, че всеки ден има нещо, което изненадва - иначе щях да си отида отдавна...от офиса имам предвид :) Но имам желание да изляза, да изкоча от онази машинка в главата ми – с двете колони – добро и лошо, плюсове и минуси, да и не...резулат... Стига с този резултат...аз не съм такъв човек! И съмненията ми не са свързани с всички тези глупости, които правя от 9 до 6... Започвам да се съмнявам, че това което искам е това, което наистина искам, да не съм сигурна дали онези чувства отсреща са точно тези, които мисля, че са, да не знам дали е той или е някой друг, да се чудя всеки ден защо за бога, не вдигна тъпия телефон и не реша задачата веднъж завинаги...по дяволите този страх, това колебание, тази каша в главата ми... стига с тези емоции!  И ако това да обичаш не е болест, не знам какво е... Излизайте... излизайте всички големи и захванали се от години, но вече празни съмнения... да - празни сте – стари сте, сега го осъзнах напълно... изтръсквам ви и няма и да ви погледна повече... Сега е много по-лесно – ще си оставя само малките – онези които връткат колелцата, за да не е всичко прекалено хубаво....и ще набера номера...скоро...обещавам!


Тагове:   съмнения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zvezdichka - Много интересно си го
17.04.2007 00:39
описала, за това как нелюбимите ти неща могат да ти станат интересни или поне да те заинтригуват по някакъв начин, а не да те откажат от даден тип дейност. Поздравление за което!
А чувствата неизбежно е да не ни вкарат в съмнения понякога... Но важното е, че порасваме в една или друга степен и се учим и да придобиваме увереност :).
цитирай
2. candysays - ***
17.04.2007 14:31
Обади му се наистина... Дано събереш смелост и "решиш задачата" най-сетне ;)* Дано и резултата да е хубав...
Поздрави :)))*
цитирай
3. whitenights - Сродна душичке,
17.04.2007 14:32
няма какво да му мислиш, ДЕЙСТВАЙ !
Цял живот все мисля ли мисля и пак мисля преди да се реша да направя нещо и накрая в повечето случай нищо не излиза, поради простата причина, че съм изпуснала момента ! От много време си обещавам, че вече няма да изпускам момента и ще си го преживявам, ще се отдавам на чувствата и желанията си без много много да му мисля ! Не знам дали на практика се получава все още.....
цитирай
4. gioia - :)
17.04.2007 18:52
Благодаря ви за думите! Досадните съмнения връхлитат отвреме-навреме, знаете как е...но ги пратих далече с еднопосочен билет :)
Целувки на всички!
цитирай
5. candysays - "One way ticket...
18.04.2007 12:02
to the moon..." ;)))
(сетих се нещо за тази песничка :)

Поздрави и на теб, gioia :-*
цитирай
6. nav - ;)
18.04.2007 13:23
Всяка сухария - на попара.
цитирай
7. gioia - nav :)
18.04.2007 13:25
Приготвена е... предлагам я за сърбане почти евтино :)
цитирай
8. gioia - ех, candy...
18.04.2007 18:07
понякога еднопосочният билет е вълшебно нещо :)
аз пък се сетих за друго нещо :) може да е подобно на твоето, де...не знам - ако се срещнем някъде там - значи е :)
Поздрави! :)
цитирай
9. candysays - :))
19.04.2007 10:28
Може и да се срещнем някъде там... кой знае? ;))*

Поздрави и на теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 387288
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив