Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.03.2007 13:23 - Разпилени късчета разнежване по никое време
Автор: gioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3163 Коментари: 2 Гласове:
0



Разнежването идва ей така, изведнъж, неусетно ... също както идва и тъгата - не мога да открия защо най-често двете се появяват заедно при мен - ръка за ръка. 
Идват, попадам в тях, като в топли пясъци и бавно, много бавно излизам - вероятно, защото и не правя усилие да изляза... въпреки тъгата. Тъга от спомени, от неслучено настояще, от мечтано утре...
А днес? Май разнежването си има причина... сънувах те. 

Късчета разнежване

Докосвайки леко с пръсти небето
загасям звездите -
очите ти с дяволски огън пламтят.

* * *

Лабиринтът е влажен, сив и безпътен.
Вървя в тъмнината и слушам - 
гласът ти ме води към теб.

* * *

Кристалночисто е морето.
Синьото страстно дърпа и поглъща -
подавам ти ръцете си без капка страх.

* * *

Вятърът смело разрошва косите ни.
Мирише на лято, на сол, на море - 
неповторимо проникнал си в мен.

* * *

Разчупвам бавно ореха.
Докосвам с пръсти вътрешността му -
усещам душата ти - крехка и нежна.

* * *

Стъклата са мокри от ситния дъжд.
В душата ти хладният вятър се притаява - 
превръщам се в шарено слънце и влизам в теб.

* * *

Носиш ли нещо отдавна за мен?
Имаш ли шепа с облачен прах? - 
Поръсих косите си с обич.

* * *

Черешовото сладко лепне по пръстите ми.
Издухвам сметаната на пухкави късчета - 
отпивам блажено сладостта ти.

* * *

Огънят бавно танцува.
Рисува и чака - 
Възпламенявам се всеки път щом ме погледнеш.






Тагове:   никое,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nav - . .
28.03.2007 13:52
'Възпламенявам се всеки път щом ме погледнеш.'

И на Марс те усетихме :)
цитирай
2. gioia - о, горката планета :)
28.03.2007 22:06
аз ли го направих :)?
и...добре, че не споменах нищо за обръчите, които ме оплитат :) тогава щяхте да ме усетите и на Сатурн :)
nav... за Венера ще ме разбереш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388786
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив