Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.03.2008 12:11 - Без рецепта
Автор: gioia Категория: Други   
Прочетен: 1931 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2008 13:47


   - Добър ден! Случайно да знаете как да...? - Имате проблем? Да не търсите рецепта? Попаднали сте на правилното място. Над 1000, над 10 000, от цял свят, най-добрите, най-вкусните, най-лесните, най-бързите, за мъже, вегетариански, за празници, арменски, диетични, нови, традиционни, гурме, с крем, японски, за бебета, типични Виенски, с патица, от село, мексикански, на мама, на баба, с гъби, постни, закуски, тракийски, с агнешко, соеви, салати, барбекю, френски... Задушават се, изрязват се, стоят в марината, затварят се в буркан, точат се, шприцоват се, бъркат се, пекат се, поръсват се със сусам... Мажат се на брускети, гарнират се, белят се, режат се на тънко, ядат се с клечки, топят се в устата... Срещу главоболие, неразположение, дерматит, гастрит и всичко на –ит, стави, газове, нерви, кръвно, наднормено тегло ... Ще станете такива, ще можете това, ще се разделите с онова, ще... ще... ще... още от първото, от утре, след 14 дни, до 6 месеца... Без проблеми, пърхут, маша в косата, нацапани дрехи, пот, намокрени бебешки дупета, месечни такси, парадонтити, пъпки, калцирани съединения в пералнята, сплъстени мигли, шоколад по ханша, дупки в стената, лоши заеми... Мобилни, свежи, слаби, гримирани, куул, яки, музикални, на 200 коня, ухаещи на Долче и Габана, смарт, застраховани, кредитирани, по партита, фини, кафетирани, усмихнати, комуникиращи, доволни... уааааааууууууууу!
Универсално! Нека вдигне ръка сега този, който изпълнява точно всяка рецепта...!
Нека вдигне ръка сега този, на който му помага точно всяка рецепта...!
Нека вдигне ръка сега този, на който...! - По-смело, хей там - господинът на петия ред? Разбрахте ли въпросите? Ще повторя... - Искате рецепта? За какво...? Гладен ли сте? Или нещо Ви боли? Няма проблеми, ще оправим всичко! Ааааа... тъжен сте, аха – влюбен, ясно – тя Ви е оставила... обичате я... Боли ви сърцето? Нямате апетит? А вие наоколо, ръце ли вдигате? Защо толкова много? Искате ли рецепта? Ще Ви кажа една... За гладки трюфели... и всичко това го разбърквате с пакетче масло, 200 гр. шоколад... не, не, не, чакайте – не говорете всички заедно... 125 гр. любов, неееее – откъде ми сложихте в устата тази дума, глюкоза исках да кажа... Не искате такава рецепта ли? Обърквате ме. Искате ли да приключваме за днес...? А знаете ли, че са открили тайната рецепта на Coca-Cola? А тибетската на дълголетието? Не ви се слуша ли, имате въпроси ли... помощщщщ...    

...
Milk & Sugar



Тагове:   рецепта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Love is in the Air...
07.03.2008 21:16
аааахх,как я уцелии....-...
цитирай
2. gioia - :)))) радвам се да го чуя
07.03.2008 21:23
лесно беше - наоколо от нея колкото си искаш :)
цитирай
3. pti - :)))
07.03.2008 21:29
както всеки път.. прочитам(почти останала без дъх) с усмивка ;)
цитирай
4. gioia - :) хей, мерсииии...
07.03.2008 21:45
Хубаво е да те видя тук pti, пък и е чудесно да зареждам с усмивки - с дъх, без дъх, лекички, големи, всякакви...
Усмихната вечер от мен!
цитирай
5. almostanonymos - Аз... таковата...
08.03.2008 02:03
Може ли... да Ви поискам една рецепта? Само едничка, ако позволите!

Специално с тази за подмокрените бебешки дупета ме заинтригувахте. Мисля, че от нея имам нужда точно сега. Надявам се да свърши работа! :-)

Ако може...

А, и онази другата... с шоколада по ханша... ако съм разбрал правилно... Прекалено много ли ще е, ако Ви помоля да ми я загънете и нея! Но не казвайте на жена ми, за Бога! Смятам да я изненадам за празника... Пък и... малко ме е срам... в моето положение... (blush)

А дали няма да искате да ми я продадете с намаление? Все пак поръчвам голямо количество, нали?.. :-)
цитирай
6. gioia - :)))
08.03.2008 11:52
Господине, тези ги предлагат по телевизията :) а, ако жена ви си няма шоколад по ханша - не мисля, че е добра идея за подарък. Подарете и усмивки в очите :)))
цитирай
7. eleni - хех
01.04.2008 18:44
не искам рецепта

животът сготвен по рецепта не ми е вкусен
хич

вместо това правя нещата
както прабаба ми готвеше
"на око, мойто момиче"
а също "на вкус" и "колкото поеме"
ей-така
едно
леко
с мерак
вкусно живеене

gioia, усмивка за теб:)))))))))
и, докато пиша това изведнъж изплува един спомен... преди десетина години се бях нарекла точно така - gioia - бях го забравила...

цитирай
8. gioia - eleni :)
01.04.2008 23:30
на око, разбира се и на вкус, забъркано с любов и специално отношение :))))
Усмивки и за теб - вече нощни, но изпращащи към приятни сънища :)
Джоя, а... хм, сега като се замисля и при мен са към 9-10 години :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388448
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив