Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.02.2008 13:45 - Раз-лично за Париж
Автор: gioia Категория: Други   
Прочетен: 2583 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...
...
Ето нещо по-интересно, по-различно - от и за Париж. Любимите ми снимки - някои места, сгради, особености и създаващи настроение снимки. Любимите ми - тези, които няма да видя в брошурите :)
И сега:
Любимата ми сграда - гофрета с какао :)

image
И случката при нея, която малко ме стресна... В долната част на сградата има вдлъбнати пространства. Докато я разглеждах с интерес, изведнъж видях в една такава - много хартии, найлони и изведнъж.... човешка ръка! Докато ме обливаше ледената тръпка, видях и глава... и слава богу - размърда се... беше един клошар, който спеше там.

Едно още едно интересно и красиво решение:

image

Работещият часовник на Консиержри - първата царска крепост в града, по-късно затвор.

image

Живата статуя зад Помпиду. Тук има и поне 10-ина магазинчета за сувенири и добри заведения за хапване с по чаша вино :)

image

Докато съм на темата - разкошното Тирамису още ми е в главата :)

image

Както и този десерт:

image

Могат да се опитат само за 5,50 евро всяко (както и отлично еспресо за 2 евро) тук: (А това са кръстените от мен двама "Бяло и Черно" или "Ден и Нощ")

image

... Това е едно от по-широките бар-кафета - на ъгъла на улицата от следващата снимка, минаваща зад Халите и Сент Есташ. Любимата ми смешна улица: Улицата на деня :) Звучи ми като типичното за там - Меню на деня :)

image

Типичните табелки на улиците - продават се и като магнитчета :) По цифрата горе можеш да се ориентираш в коя част на Париж си. 

Да погледаме малко витрини за разнообразие:
Не е истинско :)

image

Но това е. Беше оставено във витрината на затворено магазинче.

image

Шоу-рум на Рено на Шанз-елизе.

image

И... една снимка на весело изрисуваното стъкло на заведение, в което ядохме чудесен омлет, клуб-сандвичи с картофки (много популярно бързо ядене)  в добавка с червено вино, близо до музея Д`Орсе :)

image
А как валешеееее.....

Да прескочим до Версай. Градини, оформени храстчета и опаковани за зимата фигури:

image

Пак там - много французи (освен туристите) се разхождат - сами, с компания или с кучета. 
А това са френски деца, не особено топло облечени, седящи си на ледената земя при почти нулеви температури :)) докато аз - увита в палто и с шал дзиндзирикам наоколо :)... 

image

Пред Версай - стачка срещу Саркози - поводът не ми е известен. Но скандиранията с името му бяха разбираеми :)

image

И още малко в градините - мислих си, че и преди векове сигурно е било особено приятно да се наслаждаваш на такива гледки :)

image

Докато сме на гледките - да погледаме малко "типично френско небе", както ми казаха...
Тюйлери:

image

Пак там + любими сгушени птици :) и Площад Конкорд:

image

И още - френски ученици с униформени шапки. 
А това са единствените локви, които видях - прсто валеше като из ведро и там е пясъчно :)

image

Ииии..... най-любимата ми снимка :)
image

Завършвам с поглед от под Пирамидата:

image


Тагове:   париж,


Гласувай:
0



1. zari - Имате очи и сърце да виждате
17.02.2008 15:01
красотата...прекрасна разходка~!
цитирай
2. gioia - zari :)
17.02.2008 18:48
Много благодаря!
цитирай
3. gioia - :)))
17.02.2008 18:49
Дени,
още няколко пъти бих си изкарала така ... хахахаха :)
по тази и други дистинации ;)
цитирай
4. gioia - drquin :)
17.02.2008 21:39
да, толкова много ми харесаха и толкова много картини си нарисувах с тях :)
Ден и нощ, сняг и въглени, ванилов сладолед и натурален шоколад, мляко и кафе ... :)
Беше си и приключение да ги снимам без да наруша момента им...
А на теб благодаря за помощта - след това успешно качих снимките в блога :)
цитирай
5. ugeen - красиво=полезно+приятно
19.02.2008 01:04
Само при теб!:)
цитирай
6. self - :)
19.02.2008 01:10
и аз мислех да пиша за Париж, ама се отнесох или ме мързи. незнам :))) Първият път беше запомнящ се, ама за това друг път. Май ще се почувствам като да напиша тия дни:))) Поздрави!!!
цитирай
7. анонимен - прекрасно усещане,
20.02.2008 13:21
сякаш пак сме по тези улици и почти усещам колко беше студено...и хубаво...:)

цитирай
8. gioia - :)))
20.02.2008 14:45
Honey, трябва да се повтори :)
Първо са няколкото по-топли дестинации обаче, нали ;-)?!
Целувки!
цитирай
9. gioia - хм...
29.04.2008 23:30
какво за тях? Има по късче мисля в предните два постинга, но пък и ако трябва да опиша или сложа всички снимки и впечатления трябва да направя отделен блог само за това :)))
Да не говоря за многото, което няма как да "намърдам" в думи и плоскост тук ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388372
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив