Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.01.2008 00:29 - Без-съници
Автор: gioia Категория: Други   
Прочетен: 1199 Коментари: 3 Гласове:
0



...
.
След 00.00
След не-преяждането.
След млякото с мед.
След отпускащия топъл душ-дъжд.
След.....аууууууу - страховитите четива в нета по въпроса за безсънието - добре, че ги погледах само 5 минути...
Ох, хората се притеснявали, че са изгубили контрол над нещо толкова просто като съня си...хахаха - това изречение е налудничаво леко, а и аз нямам контрол само върху заспиването, за момента... със сънуването се справям отлично :)
Хм...
Когато инсомнията започне да се повтаря, може и да се проточи... :)
Преброих толкова овце, че им загубих дирята... дано кучето ги намери и върне преди зазоряване.

взех да се чудя дали Пипи е права, че:

„То наистина не си заслужава — каза Пипи. — Големите хора никога не се забавляват. Имат само купища неприятни работи и глупави дрехи, и мазоли, и данък общ доход."

Подозрително тихо е. Май е някакъв момент, в който вълшебното хапче Смалидон може да е по-добро от сънотворно. Особено, защото досущ прилича на грах.
Последния път, като го глътнах - помогна. 
Дано не е изветряло. 
Отварям кутия.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ugeen - :)
18.01.2008 23:48
Искам да напиша нещо смислено, но след тази вечер се изчерпах. :))) Ще се справим с проблема с безсънието, сигурна съм. Някой ден. Скоро де..
А със сънуване и аз нямам проблеми)
Много позитивни емоции ти пожелавам!
цитирай
2. gioia - ще...:)
19.01.2008 00:12
...някой ден.
Хубави сънища!
цитирай
3. ugeen - ще, разбира се.. :)
24.01.2008 13:51
Сега се сетих какво исках да кажа. В онзи ден, в който ти писах коментара, докато заспивах си мислех как ти пиша коментар. Бях го измислила много дълъг и ставаше дума все за сънища, но сега съвсем не го помня целия. Спомням си само, че исках да се казва "розовите крокодили", защото щях да завърша с това. Розовите крокодили са култово израз в нашето семейство.
Сега ще разкажа..

Когато беше малък брат ми говореше насън ( и сега се случва). Мама му разказваше, че в заимовата градинка има розови крокодили. Наистина има! Те са едни каменни пързалки, до тях има кенгурчета и жабчета. И едно лабиринт, на третия етаж на който ми е любимо място за гледане на небето, когато ми се мечтае. Та, мама разказваше на Веско за тях и той толкова се е впечатлил явно, че цялата нощ повтаря: "Розовите крокодили, Розовите крокодили" , "Трябва да отида при "Розовите крокодили".. Много любим детски спомен ми е. (:*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388922
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив