Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.09.2007 11:36 - Волейбог :) или един по-различен капитан
Автор: gioia Категория: Други   
Прочетен: 3185 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 16.09.2007 15:53


"Не е велик този, който никога не пада, а онзи, който успява да се изправи, след като е паднал." 

Ако приема това за мото на капита на волейболния ни тим Пламен Константинов, за пореден път през главата ми ще минат картини на мачовете и играта, която показа на Европейското в Москва. И не само тогава. 
Лично за мен това е човекът, който показа стабилна игра и психика във всички мачове. Пламен се раздаде на 100 %.

Купищата коментари около представянето ни на Европейското първенство и хилядите експертни :) мнения (след които предстоят и разни анализи както винаги) ме карат да не ги правя. Нито съм човекът, нито това е най-важното за мен. Проблеми има навсякъде, щастливи моменти също. Всеки втори се пише разбирач и дава оценки. Така е винаги. След някоя загуба се започва: О, накъде сме тръгнали и колко зле сме играли, а след победа - Страхотните момчета и т.н. и т.н. Омръзнало ми е до болка, но скандалите е оплюването са ни по близки и така се продават новини и анализи...

Взех, че се запитах защо гледам волейбол? Защо ли - защото е страхотна игра и защото имаме невероятен отбор. И нормално - отбор, който печели и който губи. Както и заради това, че емоцията и усещането, когато гледам мачове на отбора са уникални (а те не могат да се опишат с думи :)). От много години. За последните 11 не мисля, че имам пропуснат мач. Тези на живо вече са ми по малко, заради преместването им във Варна. И не е възклицание от недоумението ми как може да нямаме нормални и подходяще зали за спортни събития въпросът ми: Докога? По скоро е яден вик.

Отборът вече е подмладен. Нормално е момчетата да започват да трупат опит. А капитанът е този, който се опитва да им помогне. И емоционалните му изблици понякога към някой или общо не бива да се възприемат като лично отношение. Пламен си е достатъчно емоционален (дори и заради зодията :)) и целта му е да играем добре като отбор, не постоянно на приливи и отливи и да се вдигаме след загуба. 
Имаме мноооооого добри състезатели в момента. Няма да ги изброявам. Някои за мен са уникални таланти. 
Тук искам да отдам дължимото на капитана. Ей, така - за себе си и за да си документирам емоцията и удоволствието, което ми е дал през последните години :)

Пламен Константинов - няма значение как ще го наречем - само Гибона, красив като Аполон или Човекът оркестър :). Играта му говори достатъчно.
Човекът, който лично на мен, ми създава най-голяма емоция с красивата си игра и прави удоволствие всеки мач. Надявам се да се наслаждавам още на това :) 
Интелигентен, чаровен, интересен, с чувство за хумор... Човек, който е Човек и извън залата - успяващ да има отношение не само по волейболните въпроси. Човек, който успява да дари не само на игрището, но и можеш да дари животоспасяващи средства за болници...

Пламен.
Поредица снимки (не мои, а взети от нета). 

Различен и все пак той :)


Прецизен
image

Силен в атака
image

Емоционален
image

Щастлив
image

С отбора
image

image

Победа за България

image

Висока оценка - Още една страна от наградата за игратаimage

Усмивка
image

Само Пламен
image

image

Път - заминаване и завръщане
image

за поредния успех...
Благодаря!



Тагове:   капитан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
16.09.2007 12:04
невероятен и единствен!
цитирай
2. gioia - !
16.09.2007 12:06
да, такъв е:)!
както и преди сме на едно мнение.
Усмихнат ден от мен!
цитирай
3. togoe - да живей!
18.09.2007 19:54
И да върнат лигата най-сетне при нас, че вече не се издържа:-)
цитирай
4. gioia - :)
18.09.2007 20:03
да де... то ние можем навсякъде да отидем за волея, както знаеш :)))) ама по-лесно е като е наоколо ;)
е, за разлика от преди вече няма да ми се налага да изпускам изпити заради лигата....хахахаха, но нали знаеш, дори папата да дойде.... ходенето на мач ми е приоритет номер 1...
цитирай
5. armand - страхотен пост!
11.02.2008 08:26
А Пламен е уникален! На мен мечтата ми е да станем първи на Олимпиадата :)! Дано - ще стискам палци пред телевизора :)
цитирай
6. gioia - :) благодаря!
11.02.2008 13:04
Да, този слънчев Пламен е наистина уникален :)!
На това мнение съм сигурно още от първия му мач в националния... Ще бъде страхотно, ако вземат медал на Олимпиадата - златен, какъвто заслужават отдавна :) За него ще се радвам особено и по причината, че това е последната му Олимпиада, като играч ;) Аз мисля, че го чакат такива като треньор :)
А Олимпиадата... ще ми се да ги гледам на живо :)

цитирай
7. radost4e - :)
29.06.2008 22:34
Пламен е освен добър капитан, и много мил и внимателен като човек - колкото и да е уморен след мачовете, винаги намира какво весело да ти каже :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388982
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив