Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.03.2007 11:02 - Изпрати СМС на номер...
Автор: gioia Категория: Други   
Прочетен: 2558 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2007 11:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ооо, от сутринта съм защракала по каналите и реших, че вече ми идва доста този феномен :), който наблюдавам от години ... дори се чудех дали да не го поставя в категорията: Бизнес, защото мястото му си е точно там. Сигурно няма час през деня и нощта, когато по някой канал да не се чува: "Ако искате ... изпратете СМС на номер ..." и то за какво ли не. Веднъж си мислех да направя списък, но то е едно необхватно море... дори към океан отива... и ни заливаааааа - най-вече с всевъзможни безумни поводи, заради които да се изпраща.
Като започнем от нормалните за рингтонове и картинки, стигаме до "За да спечелите от томболата бла-бла-бла, изпратете СМС..." - за бирички, за кроасанчета, за безалкохолни, маргарини, шоколади....к`вот се сетиш от хранително-вкусовата и пивната сфери :).
Преминаваме набързо през бялата и черна техника, домакинската област и стигаме до безумия от рода на: "Ако искаш да разбереш коя от Отчаяните съпруги си - изпрати СМС на номер...", а може да си и някоя от Съксът и градът или от каквото се сетиш, абе как досега си пропуснала да разбереш такова нещо :)? Или, ако си влюбена в Боби, Росен, Виктор, Даниел и Жоро - оооо, та това са един куп СМС-и, за да узнаеш кой те обича и то в проценти!!! А кармата си - ами лесно ще научиш с СМС на номер... или не знаеш какво да сготвиш за вечеря - прати на номер... и врачки, гледачки, красиви девойки и нетърпеливи блондинки - изборът е огромен :)
Толкова са много, че ще ми трябват дни да ги запиша :-) но най-важното е, че цялата тази "полезна" информация достига без увеличение на стандартната тарифа (каквато и да е тя, според зависи) или само за 2,40! Страхотно просто - не ти трябват скъпи консултации :)
Понякога в офиса се бъзикаме да въведем подобно безумие за клиенти - ако искате да поръчате...смс на номер, ако искате да ни похвалите - смс..., да ни се накрещите - смс на...
Как още няма такива: ако ви е топло, ако ви е студено, ако ви боли, ако ви е весело, ако плачете, ако се смеете, ако сте в депресия, ако мъжът ви ви нервира, ако сте бременни - разберете пола на бебето :), ако .... ако ... ако...


Тагове:   номер,


Гласувай:
0



1. ridiculous - Не си оставила
25.03.2007 11:31
номер, на който да пращаме SMS-и за блога ти ;-)
цитирай
2. gioia - ridiculous :)
25.03.2007 11:40
хахаха, е, благодаря - но нали знаеш - 2,40 лв. на смс и ако по-късно вземем и да се разприказваме, каквато съм сладкодумна :), за да си платим сметката ще трябва и ние да заформим някоя подобна схема ...
поздрави!
...може би особените настроения не са всеки ден, но пиши по-често там :)
цитирай
3. анонимен - Игрите със
25.03.2007 14:14
SMS-и rules. Естествено никога не съм печелил, но това няма никакво значение.
цитирай
4. kaka - :)
25.03.2007 14:37
Аз пък съм печелила от Ало, къщата например :) Е, само веднъж, но са ме свързвали поне още 3 пъти. В смисъл... В игрите парите за ссми не са загубена кауза.
За отчаяните съпруги съм съвсем съгласна :)
цитирай
5. анонимен - И аз
25.03.2007 15:08
съм играл на Ало къщата, сигурно поне 5-6 пъти съм бил 10ти ,обаче никога не са ме избирали
цитирай
6. monologa - обаждат се хората
31.03.2007 19:01
Странно е, че хората се обаждат. И колкото повече губят (разбирайте не печелят), толкова по - често се обаждат, зашеметени от мисълта, че ще стане ТОЗИ път! И така става навик в един момент.

Все пак на това се държат подобни игри!

Аз не се обаждам.
Аз лично участвам в Българската Коледа и съм доволна...от избора си.
цитирай
7. gioia - monologa
01.04.2007 13:37
Подкрепям те !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gioia
Категория: Други
Прочетен: 388436
Постинги: 103
Коментари: 734
Гласове: 8043
Архив